Przejdź do treści

Torby papierowe - jak je wykorzystać do promocji marki?

Producent toreb papierowych FAGRO

Blog

Torby papierowe - jak je wykorzystać do promocji marki?

Korzystamy z nich niemal codziennie. Torby reklamowe towarzyszą nam w trakcie zakupów oraz podróży. Często też otrzymujemy w nich upominki od firm. Są tanie i pomagają budować wizerunki marek. Jak je wykorzystać do promocji przedsiębiorstwa? I jakie modele będą najlepsze?  

Torby reklamowe z logo - uniwersalny gadżet

Do promocji wykorzystują je niemalże wszystkie firmy. Odpowiednio zaprojektowany nadruk umieszczony na torbie reklamowej utrwala wizerunek marki i pozwala się z nią zidentyfikować. Torby reklamowe wzmacniają więc identyfikację wizualną marki, jednocześnie stanowiąc bardzo praktyczny gadżet reklamowy. 

Problemem może być dobór odpowiedniej torby do osobowości marki. Różne materiały wywołują bowiem różne skojarzenia u odbiorców. Z tego powodu radzimy unikać w promocji swojej firmy klasycznych foliówek. Współcześnie konsumenci świadomie podchodzą do robienia zakupów, nie chcą więc zanieczyszczać środowiska tonami nikomu niepotrzebnego plastiku. 

Co więc zamiast standardowych i popularnych foliówek? 

Ekologia

Na rynku coraz częściej sprawdzają się torby papierowe. Ale to nie jedyna opcja dla firm, które chcą się wyróżnić. Zobacz sam.

Torby papierowe

Papierowe torby reklamowe często wykorzystywane są przez marki premium. Papier sprawia, że torby wyglądają niezwykle ekskluzywnie. Do tego możliwy jest na nich praktycznie dowolny nadruk, który spójny będzie z wizerunkiem marki. 

To również dobry sposób, aby pokazać podejście firmy do ochrony środowiska. Należy jednak wziąć pod uwagę, że papierowe torby reklamowe nie udźwigną dużych ciężarów, polecane są więc w przypadku drobnych upominków, np. dla nowych klientów, w trakcie konferencji czy jako welcome box dla nowego pracownika.